HEDEFLERİMİZ
Dil, bir insanın dünyayı tanımasını ve deneyimlerini aktarmasını sağlayan bir araçtır. Yabancı bir dil öğrenmek, öğrencinin sorun çözmesini ve konulara eleştirel olarak yaklaşabilmesini sağlar. Kişinin davranışsal yetkinliğini, kendi dil alanı sınırlarının ötesine geçirerek geliştirmesini sağlar; öğrencilerin o ana kadar sahip oldukları kültürü de içine alarak kültürler arası etkileşime katkıda bulunur.”Bir dil bir insanıdır.” sözünü göz önünde bulundurursak, globalleşen dünyamızda ikinci bir dilin öğrenilmesi kaçınılmazdır. Irmak Okullarında öğrencilerimiz 3. sınıftan itibaren İngilizcenin yanı sıra İspanyolca, Almanca veya Fransızca dillerinden birini seçerler.Amacımız; dil farkındalığı yaratmak, öğrencinin dile karşı ilgisini uyandırmak ve keyif almasını sağlamaktır.
Dil, bir insanın dünyayı tanımasını ve deneyimlerini aktarmasını sağlayan bir araçtır. Yabancı bir dil öğrenmek, öğrencinin sorun çözmesini ve konulara eleştirel olarak yaklaşabilmesini sağlar. Kişinin davranışsal yetkinliğini, kendi dil alanı sınırlarının ötesine geçirerek geliştirmesini sağlar; öğrencilerin o ana kadar sahip oldukları kültürü de içine alarak kültürler arası etkileşime katkıda bulunur.”Bir dil bir insanıdır.” sözünü göz önünde bulundurursak, globalleşen dünyamızda ikinci bir dilin öğrenilmesi kaçınılmazdır. Irmak Okullarında öğrencilerimiz 3. sınıftan itibaren İngilizcenin yanı sıra İspanyolca, Almanca veya Fransızca dillerinden birini seçerler.Amacımız; dil farkındalığı yaratmak, öğrencinin dile karşı ilgisini uyandırmak ve keyif almasını sağlamaktır.
Çoklu zekâ kuramına göre tasarlanan, görsel, işitsel ve kinestetik öğrenmeye dayanan oyun ve aktivitelerde öğrencilerimiz yabancı dili bir iletişim aracı olarak öğrenmektedirler.
Şarkılar, resimli kartlar, oyunlar ve aktivitelerle zenginleştirilmiş bir program izlenmektedir.