Irmak Okulları’nda akademik çalışmaların tamamı bilimsel temelli öğrenme modelleri, dünya literatüründe tanınmış alanında uzman kişilerin güncel yayınları ve eğitimleri takip edilerek tasarlanır, uygulanır ve değerlendirilir. Müfredat çerçevesinde içeriği zenginleştirmek için odaklandığımız akademik yaklaşımlar hakkında detaylı bilgi edinmek için bilgilendirici kitapçığımızı inceleyebilirsiniz.
Okulumuzda öğrencilerimizin; araştıran, sorgulayan, merak eden, özgüveni yüksek, yaratıcı düşünen, ana dilinde yetkin, yabancı dil becerileri gelişmiş, ilgi ve yeteneklerinin farkında olan, problem çözen, sosyal-duygusal becerileri güçlü ve ilkokula hazır bireyler olarak yetiştirilmesi hedeflenir. Bu hedef doğrultusunda oluşturulan eğitim programımız akademik kadromuz tarafından düzenli olarak güncellenir.
Anaokulumuzda öğretmenlerimiz, öğrencinin hazır bulunuşluğuna, ilgisine ve öğrenme şekline göre öğrenme içeriğini, sürecini, ürününü veya öğrenme ortamını farklılaştırarak her bir öğrencinin öğrenme yolculuğunu bireyselleştirmiş olur. En temel anlamda farklılaşma, öğretmenin öğrenciler arasındaki farklılıklara yanıt vermek ve mümkün olan en iyi öğrenme deneyimini yaratmak için tek bir öğrenci veya küçük bir grup ile çalışarak öğretimini çeşitlendirmesidir.